Polityka zwrotów
Zwroty i reklamacje
Zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta, jeżeli wyprodukujemy dla Ciebie wyjątkową, spersonalizowaną dekorację, część, lub jakikolwiek przedmiot, nie przysługuje Ci prawo do odstąpienia od umowy. Jednak niektóre nasze produkty dopuszczamy do zwrotów, gdyż pomimo tego, że nie są prefabrykowane, są czasem na tyle uniwersalne, że być może uda nam się sprzedać je ponownie.
Dlatego też każdy przypadek reklamacji rozpatrujemy indywidualnie. Poniżej przedstawiamy również ścieżkę postępowania w przypadku zakupu wyprodukowanego wcześniej produktu lub produktu pochodzącego ze zwrotu.
Jeśli chcesz zwrócić otrzymany produkt, masz na to 14 dni od momentu otrzymania go. Aby to zrobić, musisz wypełnić formularz zwrotu umieszczony poniżej.
Zwrot wykonamy w ten sam sposób, w który była dokonana płatność. W przypadku, gdy dokonano płatności za pobraniem, będziesz musiał podać numer swojego konta bankowego, abyśmy mogli dokonać zwrotu na Twoje konto.
Zwrot otrzymasz w ciągu 14 dni od otrzymania zwracanego towaru.
Upewnij się, że przed wysłaniem produktu dokładnie go zabezpieczysz! Najlepiej użyć oryginalnego opakowania dostarczonego z produktem. Adres do wysyłki zostanie podany po prawidłowym wypełnieniu formularza zwrotu.
Przypominamy, że nie przyjmujemy zwrotów na produkty wykonane na indywidualne zamówienie. Kupujący ponosi koszty zwrotu.
Jeżeli otrzymałeś/aś niekompletne zamówienie lub uważasz, że otrzymany towar jest wadliwy, w ramach reklamacji masz możliwość wymiany, naprawy lub zwrotu produktów. Twoje zgłoszenie zostanie rozpatrzone w ciągu 14 dni, a następnie skontaktujemy się z Tobą drogą mailową, informując o wyniku procedury reklamacyjnej.
Aby złożyć reklamację produktu, wypełnij formularz znajdujący się poniżej.
Pamiętaj, aby przed odebraniem przesyłki sprawdzić ją w obecności kuriera. Jeżeli opakowanie będzie naruszone lub zniszczone, to może świadczyć o tym, że produkt uległ uszkodzeniu w transporcie, a nie z naszej winy.
Na nasze produkty prefabrykowane dajemy 12 miesięcy gwarancji. Gwarancja obejmuje zwrot pieniędzy, wymianę lub naprawę wadliwego towaru. Koszty odesłania towarów objętych gwarancją pokrywa kupujący.